JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Ahad, 25 Oktober 2009

ISU MUKTAMAR KHAS- HARAKAHDAILY BERLAKU TIDAK ADIL?

Oleh: Mandor

AGAK hairan juga aku dengan Harakahdaily ni. Berita Mursyidul Am PAS untuk mengadakan Muktamar Khas tidak dilaporkan sehinggakan media lain lebih awal melaporkannya. Berita PAS Kelantan menyokong agar Muktamar Khas diadakan juga tidak dilaporkan. Tetapi, yang dilaporkannya adalah Pemuda PAS P.Pinang menolak Muktamar Khas tersebut sedangkan PAS Kelantan lebih awal menyatakan pendiriannya sebelum Pemuda PAS P.Pinang. Apa maksudnya itu?

Harakahdaily jangan cuba nak jadi media pencacai seperti Utusan Meloya dan TV 3. Jika ada sebarang berita yang berlaitan dengan pimpinan PAS, siarkanlah untuk dibaca dan dinilai oleh ahli-ahli mereka. Jika merasakan isu itu sensitif dan merugikan PAS, jangan siarkan mana-mana berita dari mana-mana pemimpin tentang isu tersebut. Itu baru adil. Mengapa perlu pilih kasih dalam menyiarkan berita? Siapa di belakang Harakahdaily? Jawab sendirilah.

2 ulasan:

  1. pas akan lingkup jika puak terangganu mentadbir. sekarang parti pas dikuasai kumpulan hadi awang, nasaruddin, dan mustafa ali. sebab itu laporan atau berita tentang cadangan nik aziz tidak diketengahkan. ahli pas bangun tolak pemimpin yang menjadi petualang dalam pas. kepada TNA teruskan pendirian tuan haji.

    BalasPadam
  2. Puak Mangkuk Ayun tu mmg mcm tu..berkokok tak bertempat..tangan bau taik. Dah la tu negeri pun dah tergadai..Mcm tu nak jadi Hero Nasional..Poorah! Hidup Nik Aziz!

    BalasPadam