JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Rabu, 18 November 2009

ANUAR SHAARI CARI MAKAN, PENGEMIS POLITIK

Anuar Shaari ‘ cari makan’ – kata Anwar

Walaupun bekas Setiausaha Sulitnya,Anuar Shaari tampil dengan dokumen salinan asal mengenai pemilikan saham dan penyata akaun bank Naib Presiden PKR Azmin Ali dan isterinya,Datuk Seri Anwar Ibrahim tetap kata, “ kalau betul buktikanlah”. Malah beliau anggap tindakan itu sebagai ‘ cari makan’.

Anwar menyatakan demikian menjawab soalan dalam sidang akhbar di bangunan Parlimen petang Selasa tentang langkah Anuar menyerahkan dokumen salinan asal kepada polis untuk membuktikan dakwaan tentang pemilikan saham dan wang yang banyak semasa Azmin berkhidmat sebagai Setiausaha Sulit Kanan beliau ketika dalam kerajaan dulu.

“Yelah, semasa saya diberhentikan (Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan) , mereka pun berhenti. Maka mereka terpaksa cari makan. Kalau betul, buktikanlah. Kalau tidak, kita ambil tindakan undang-undang. Saya difahamkan Azmin akan menyaman beliau,” katanya.

Sementara itu Azmin yang ditemui wartawan di lobi parlimen berkata beliau telahpun mengemukakan bukti dan memberi kerjasama penuh kepada polis semasa soalsiasat mengenai dakwaan kekayaannya pada tahun 1998 dulu .

Katanya jumlah pemilikan sahamnya juga berubah-ubah dari RM 8 juta sebelumnya dan kini RM 2 juta manakala pada tahun 1998 sebanyak RM 400 juta.

Azmin juga cop Anuar sebagai ‘ pengemis politik './Agenda daily

Tiada ulasan:

Catat Ulasan