JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Khamis, 12 November 2009

HARGA MORAL CUEPACS HANYA 1 JUTA?

Terang dan nyata Najib menuduh CUEPACS tidak bermoral bila memohon bonus 2 bulan gaji. Mulanya melompat marah Presiden CUEPACS dengan kata-kata Najib itu kerana sememangnya permintaan 2 bulan bonus untuk kakitangan awam itu adalah keputusan majlis CUEPACS bukan permintaan Presiden CUEPACS. Berikutan itu, CUEPACS memohon untuk bertemu Najib untuk mendapatkan penjelasan apakah yang dimaksudkan dengan tidak bermoral itu.

Apa hasil pertemuan tersebut. Mudah saja. Najib tambah peruntukan geran kepada CUEPACS mulai tahun depan sebanyak RM 1 Juta. Najib janji hendak kasi RM 500 kepada kakitangan awam jika ekonomi baik. Akan datang pula, Najib janji hendak kasi 2 bulan bonus jika ekonomi bertambah baik. Tentang tuduhan CUEPACS tidak bermoral tu bagaimana? Najib minta maaf kah? Tidak. Lebih malang lagi Presiden CUEPACS yang awalnya seperti naik angin, tiba-tiba berkata isu tersebut selesai. Tanpa permohonan maaf dari Najib kepada CUEPACS.
Justify Full
Masakan harga moral CUEPACS RM 1 juta sahaja? Dapat RM 1 Juta, clear semua. Sewajarnya CUEPACS minta Najib mohon maaf dan tarik balik tuduhan mengatakan CUEPACS tidak bermoral. Pada saya minta 2 bulan bonus tidak salah jauh lebih bermoral daripada dapat RM 500 juta komisyen kapal selam. Malang sungguh kakitangan awam. Apapun selesailah semuanya, biarlah dikatakan tidak bermoral asalkan dapat RM 500. Itu pun belum tahu dapat ke tak. /Kembali ke laman asal.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan