JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Selasa, 6 April 2010

BILA BLOGGER BODOH MENIPU PEMBACA YANG BODOH

Foto 1
Foto 2

Nampaknya puak-puak pencacai dari Blogger Umno habis modal untuk memburukkan pimpinan PKR. Kelantangan Ketua AMK Shamsul Iskandar amat digeruni oleh mereka kerana Ketua AMK tidak seperti Ketua Pemuda Umno yang layu itu. Apatah lagi Blogger Pro Umno itu mendapat khabar angin kununnya Ketua AMK akan dicalonkan untuk bertanding di PRK Parlimen Hulu Selangor tidak lama lagi.

Di dalam blog Pro Umno yang tidak bermaruah itu di sini, mereka mengatakan Ketua AMK pernah terkencing di dalam seluar . Blog bodoh itu merujuk pula blog bodoh kawan mereka yang lain di sini. Jika sudah bodoh, merujuk pula kepada yang bodoh juga, maka bila Blogger Pro Umno ini hendak menjadi cerdik?

Cuba kita lihat Foto 1, gambar seorang wanita yang dikatakan terkencing di dalam seluar. Cerita tersebut anda boleh baca
di sini. Cuba anda perhatikan seluar basah yang dipakai oleh wanita berkenaan. Kemudian anda perhati juga betul-betul seluar basah yang kununnya dipakai oleh Ketua AMK Sdr Shamsul Iskandar (Foto 2). Perhati betul-betul. Sama atau tidak kesan basahnya?

Foto 2 itulah yang diceritakan oleh Blogger Pro Umno untuk memfitnah Ketua AMK dan disambut pula oleh Blogger-Blogger seangkatan bodoh seperti mereka. Kehabisan modal, tiada isu dan tiada hujah, jauh sekali berani untuk berdebat dengan pimpinan PKR, mereka sanggup melakukan kerja bodoh khusus untuk mereka yang bodoh jua. Maka, tidak hairanlah puak-puak Umno ini tidak boleh menjadi cerdik kerana mereka dihadapkan dengan berita-berita kartun, fitnah dan sebodoh ini.

Kita mengharapkan agar Blogger kita tidak berjangkit dengan kebodohan mereka. Kita bertanggungjawab untuk mendidik pembaca kita untuk lebih cerdik bukan diperbodohkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan