JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Jumaat, 23 April 2010

DIA NI LEBIH TERUK DARI PEMINUM ARAK TEGAR

Dia Mahafiraun yang hipokrit.

Dia menuduh Zaid sebagai katak. Hanya baru beberapa minggu si Mahafiraun ini bersama-sama sepentas dengan Raja Katak.

Dia menutup mata apabila di dalam UMNO dan BN kini telah penuh sarat dengan katak-katak... daripada dewan undangan negeri ke Dewan Rakyat.

Sibuk dengan "dosa-dosa" orang lain, lupa melihat dosa-dosa diri sendiri dan anak-anaknya.

Hey Mahafiraun, anak siapa yang telah dilantik jadi Pengarah Syarikat Arak terbesar di Philipina, San Miguel Brewery Inc. yang bernama Mirzan itu? Bukankah itu anak kamu?

Dan kamu hipokrit darjah tertinggi, baru kelmarin kamu kata kamu tidak akan turun berkempen, tapi kemudian kamu mengubah pendirian kamu untuk turun ke Hulu Selangor menjilat ludahmu... Dasar lidah tidak bertulang... sikap inilah sikap kamu yang sebenarnya sejak dulu sewaktu kamu menjadi PM 22 tahun lamanya.

Kamu memecat sekalian hakim yang tidak seiring dengan nafsu dan kehendak kamu termasuk memecat Ketua Hakim Negara, Tun Salleh Abbas, Zaid Ibrahimlah yang kemudiannya mengusahakan pampasan diberikan kepada hakim-hakim yang kamu pecat.

Dasar mahazalim kamu tetap terpahat dalam sejarah negara.

Dan kehadiran kamu tidak membawa kebaikan sedikit pun kepada BN ke Hulu Selangor sepertimana turunnya kamu berkempen di Bukit Gantang dan Bukit Selambau dimana BN kecundang sekalipun kamu gah berkempen untuk calon-calon BN di sana.

Bertaubat dan kembalilah kepada Tuhanmu dengan aman./Greenboc.blogspot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan