JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Rabu, 18 Ogos 2010

SI LEMBAM YANG BODOH PUNYA KERJA

Oleh: Mandor

PERLEMBAGAAN Baru? Lepas tu pulak dengar cerita ada bendera `jalur gemilang' fesyen baru la pulak. Macam-macam sudah berlaku dalam negara ini. Ada si bangang dan si bahlol buat cerita PKR sudah siapkan `Perlembagaan Baru' kununnya mahu pikat pengundi Cina. Si Bahlol dan Si tolol juga ada mereka `jalur gemilang' siap ada logo 1 Malaysia di tengah-tengah bendera.

Ini semua kerja sidungu. Buat apa sampai nak cipta `Perlembagaan Baru' kalau sekadar mahu tarik pengundi Cina atau India? Dengan Perlembagaan yang sedia ada sekarang pun berbilang kaum sudah cukup meluat dengan mereka. Jadi, perlu tukar apa kejadahnya?

Sebenarnya tiada apa yang berlaku. Tiada `Perlembagaan Baru' yang dicipta. Ini cuma kerja si bahlol atau si lembam tu lah. Bukankah si lembam juga pernah cerita bahawa betapa PKR jual nama Suiltan Johor di dalam sepanduk parti tersebut? Paling bodohnya, ada ke patut dan bijak PKR sebut Chua Jui Meng bakal MB Johor? Sebodoh itukah pemimpin PKR? Yang bodohnya siapa? Siapa lagi Silembam yang jual tanah kat Singapura tu lah!!/mandor.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan