JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Sabtu, 30 April 2011

APA LAGI HAJAT KAMU ESKAY ?

Oleh: WFAUZDIN NS


PERTANYAAN untuk Eskay dan geng `three strooges', apakah lagi yang kamu mahu? Hajat kamu bersumpah laknat telah pun tertunai semalam. Adakah lagi hajat yang lain yang belum tertunai?

Jika kamu berhajat untuk melihat Anwar pula melakukan kerja bodoh seperti kamu itu, lebih baik kamu belajar menyebut `Bismillahirrahmanirrahim' dan belajar menyebut dua kalimah syahadah dengan betul tidak seperti semalam sehinggakan anak-anak sekolah PASTI pun ketawa mendengarnya.

Saya lihat semalam ada seorang pendakwah telah membekalkan kepada kamu sebuah buku agama mungkin berkaitan hukum menuduh orang lain melakukan zina. Maka, berpakatlah kamu bertiga mengaji dan berguru betul-betul bab berkaitan di dalam buku tersebut setelah kamu mampu menuturkan dengan betul dan lancar kalimah dua syahadah itu nanti.

Jika kamu sudah tamat mengaji, barulah kamu boleh menyalak menggesa Anwar bersumpah pula. Sekarang, apakah lagi hajat kamu selepas hajat bersumpah dan memakai baju kalis peluru tercapai? Ingin bersumpah di depan Kaabah pulakah? Kamu tentu banyak duit, bila-bila masa saja kamu boleh ke sana untuk bersumpah berapa ribu kali sekalipun.

Baiklah, setelah hajat kamu tertunai, saya rasa tibalah masanya hajat rakyat jelata yang ingin melihat orang yang menayangkan video lucah di Seri Carcosa itu ditangkap. Jangan ingat, bila sudah bersumpah maka isu tayangan video lucah akan ditenggelamkan. Rakyat tidak lupa dan tidak bodoh seperti kamu.

Jangan pula fikir apabila sudah bersumpah, maka kamu akan terlepas dari kes qazaf yang telah dibawa ke JAWI untuk dibicarakan. Mungkin kamu berharap ada sesuatu keistimewaan akan diberikan oleh JAWI ke atas kamu dan kes Qazaf tidak boleh dibicarakan sepertimana di dalam kes Liwat Saiful sebelum ini. Jika itu berlaku, kamu beruntung di dunia ini tetapi belum tentu kamu selamat di Akhirat kelak.

Kepada Jamil Khir, saya bukan tidak kenal beliau sewaktu di dalam KAGAT (Kor Agama Angkatan Tentera) dulu. Apa yang Jamil Khir buat semasa dia dalam KAGAT? Adakah tentera semakin kuat aspek kerohaniannya? Adakah tentera diwaktu itu tiada melakukan program maksiat? Jamil Khir tahu jawapannya.

Harap kali ini, Jamil Khir jangan ganggu urusan mahkamah syariah jika kes Qazaf dibawa oleh Anwar terhadap Eskay. Jika Jamil Khir masih berhajat untuk menganggu, lebih baik Jamil Khir belajar agama dari Eskay./wfauzdin.blogspot.com

1 ulasan:

  1. TANK U PAS LUV YOU PORNJUANG BANGSA 1 MALAYA SAJA UMAH UMAH UMAH ........Sabtu, April 30, 2011
    DAP kafir harbi semakin kuat, PAS semakin lemah!!!
    pada 4/30/2011 10:59:00 PM Posted by Aspirasi
    KUALA TERENGGANU 30 April - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Pas tidak pernah untung apa-apa pun dalam pakatan pembangkang, malah mereka hanyalah menjadi alat kepada parti DAP.

    Perdana Menteri berkata, pada pilihan raya negeri Sarawak baru-baru ini misalnya, Pas telah bekerja keras, sebaliknya DAP yang dilihat meraih kejayaan daripada usaha keras mereka itu.

    "Kita lihat poster di sini (Terengganu) “Pas ganti UMNO”, realitinya “DAP ganti Pas”, di Sarawak (pilihan raya negeri 16 April lepas), Pas berkempen berhempas pulas, akhirnya, yang untung, DAP.

    "Pas, cukuplah dalam pakatan pembangkang, alihlah kepada yang lain, tak masuk BN (Barisan Nasional) pun tak apa, tetapi keluarlah dari pakatan pembangkang,” katanya ketika berucap pada majlis perasmian Pangsapuri Rakyat Pulau Duyong, di sini hari ini. - Bernama .
    Terhangat!!! Nik Aziz suruh Anwar bersumpah
    Posted on May 1, 2011 by rmf7

    Oleh rmf

    Rata rata penyokong PAS telah menolak sumpah yang dilakukan oleh Saiful, Eskay yang mana dikatakn tiada didalam Islam dan tidak mengikut syariat yang dibenarkan walaupun telah bersumpah dengan menggunakan nama nama Allah.

    Pada hari ini Nik Aziz dan bersependapat dengan Mufti Perlis yang mana menyarankan dilakukan upacara sumpah dibuat oleh kedua belah pihak untuk menyatakan kebenaran.

    Dato eskay telah pun melakukan nya didalam sebuah Masjid walaupun ditentang hebat oleh Penyokong PKR yang diketu

    BalasPadam