JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Jumaat, 17 Mei 2013

SESIAPA TIDAK SETUJU "BLACK 505" ELOK DUDUK DIAM, JANGAN MENYIBUK!!

Aku nak bagitahu pimpinan di dalam PR samada PAS, PKR atau DAP yang tidak bersetuju dengan pendekatan DS Anwar Ibrahim yang menjelajah ke seluruh negeri di dalam kempen "BLACK 505 " eloklah duduk diam.  

Kalau kamu ni jenis penakut atau pemalas mahu berjuang, elok duduk di dalam opis kamu yang berhawa dingin tu.  Mungkin kamu dah rasa selesa sebab dah menjadi YB, tapi ingat, rakyat sedang memerhatikan kamu.  Kalau Azmin atau Zuraida malas mahu berhimpun, elok kamu berdua berlegar-legar sahaja di dalam kawasan kamu sambil buat jamuan meraikan kemenangan kamu.  Biarlah DS Anwar, Tian Chua, Johari Abdul, Chegu Bard, Siti Aishah Serikandi atau beberapa orang yang lain tu mengambil risiko bersama rakyat.

Betul ke Dewan Ulamak PAS pun tidak bersetuju dengan "BLACK 505"?  Jika betul, elok juga Dewan Ulamak PAS bantah demo tuntutan royalti.  Tapi aku tak percaya Dewan Ulamak PAS tidak setuju kerana sepatutnya badan itulah yang menggalakkan perjuangan menuntut keadilan sehingga ke tahap berjihad.  Tak mungkin Dewan Ulamak tidak bersetuju perkara yang betul. 

3 ulasan:

  1. Saya sokong pendapat yang begini. Anak2 dan cucu pun sy bawa ke Kelana Jaya baru2 ini. Bg sy perjuangan sy hr ini demi untuk mereka bukan krn lain2 hal. Pemerintah hr ini perlu ditukarkan demi anak bangsa kita dan demi masa depan tanah air yg kita sayangi.

    BalasPadam
  2. salam

    RAMAI AHLI PAKATAN DAH TERPENGARUH DENGAN UTUSEX MELOYA .... BH .. THE STAR ...kerana mereka ni dok langgan setiap hari ...


    sudah lah .... stay focus kpd perjuangan rakyat ... dan ANWAR IBRAHIM ITULAH lambang rakyat .... kalau kamu benci anwar bermakna kamu benci rakyat ... nak belajar politik maka perlu jumpa ANWAR ... berguru dgn anwar..

    KU lih kawan baik HADI PIN pun tak sehebat anwar ...

    mamak kerala pun kencing tikus bila nama anwar di sebut

    diam cibainuddin pun dlm usia tua pelir dah berlengeh pun tumpang sekaki berkempen .... takut pd anwar .... tkut pd PR

    ( hanya dgn menipu la BN boleh menang dan taktik ini udah jadi darah daging BN )

    BalasPadam
  3. Sangat sokong .....pada pimpinan yg tak nak turun boikot505...duduk , diam, relax dan buat jamuan selamat jadi Yb jadi orgbesar...bila bn tumbang baru buat2 sibuk...tapi jgn lupa..coz rakyat tak akan lupa....macam sejarah zahid hamidi.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini