JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Rabu, 1 Februari 2012

VIDEO - ARTIS INI PUN MAHU JADI PENGAMPU DAN PENCACAI?



Apabila artis yang tidak tahu apa-apa pun tentang politik dan hak asasi di dalam sesebuah negara, malahan tidak pernah menjenguk pun Fasal-Fasal di dalam Perlembagaan Persekutuan, apabila mereka masih mahu bercakap tentang politik maka ternampaklah kebodohan mereka.

Jika mereka tidak berminat untuk mengambil tahu tentang politik, hanya berminat untuk memikirkan tentang perut masing-masing maka jadilah mereka ini seperti ayam daging yang dipelihara oleh Umno.  Mereka dikurung di dalam reban atau kandang, diberi makan sehingga kenyang kemudiannya di timbang, dijual dan disembelih.

Lihat saja komen-komen dari beberapa artis di dalam video di atas.  Osman kering pun mahu bercakap pasal politik walaupun ideanya kering samasekali seperti keringnya tubuh beliau.  Faizal Hussin bercakap sebiji macam Ketua Umno Cawangan yang berkelulusan darjah enam.  Tetapi masih mahu bercakap soal politik. 

Jika artis ada yang bengap seperti ini mungkin kita tidak hairan.  Tetapi, orang yang ada ilmu agama dan dianggap ulamak muda (ular makk?) pun turut sama level dengan artis, ianya amat malang sekali.  Itulah jadinya jika dibiarkan Umno terlalu lama berkuasa.  Dari sejahil-jahil artis, sampai ke se `Ular mak' tinggi pun menjadi bodoh dibuatnya.

1 ulasan:

  1. Latar belakang dan tahap pendidikan Faizal dan Osman tidak setinggi manapun. Komen-komen politik dari mereka berdua amat jengkel dan kering ...... sekering Osman Kering.

    Maafkan mereka berdua ini ...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini