JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Jumaat, 16 Julai 2010

ORANG FELDA MESTI SUKA BERITA INI KAN?

Oleh: Mandor

CANTIK !! Inilah yang kita tunggu-tunggu selama ini. Harga petrol, diesel, gula dan gas naik. Najib dah umum malam tadi sebagai `bonus' sambut Ramadhan dan Syawal.

Pemimpin PR apa macam? Mahu lihat sahaja kah? Pemimpin PKR, DAP dan PAS ada apa-apa komen tak? Atau kita pedulikan itu semua, jom kita pakat ramai-ramai `berjabat salam' dengan Umno demi perpaduan Melayu. Apa macam?

Peneroka Felda yang baru-baru ni komen kat TV menggelar Pembangkang pengkhianat kerana menuduh Felda Bankrap, sedangkan mereka kata Felda amat baik di bawah Najib kerana ada di antara mereka mendapat RM 1 ribu setiap bulan, tentu gembira dengan pengumuman Najib ini. Ye lah, seribu tu banyak jumlahnya. Apa nak dihairankan dengan kenaikan 5 sen petrol, 25 sen gula dan semua tu. Peneroka semua kaya-kaya belaka.

Gaji Polis pun dah naik, tak lama lagi tentera naik gaji pulak. Ada beza ke selepas kenaikan barang-barang yang diumumkan oleh Najib tu? Kesihan juga bila difikirkan rakyat kat negara kita ini. Sampai bila agaknya berhenti diperbodohkan...../mandor.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan