JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Sabtu, 25 Jun 2011

AKHIR ZAMAN - PENAYANG VIDEO SEKS MENDAPAT SOKONGAN?

Oleh: WFAUZDIN NS

SIBUK sejak kebelakangan ini orang bercakap pasal betul kah Perhimpunan atau Demontrasi BERSIH pada 09 Jul nanti `haram' dari segi hukum agama dan undang-undang negara. Sebenarnya Perhimpunan BERSIH pada 09 Jul nanti `halal' samada dari segi hukum agama mahupun undang-undang negara dan ianya merujuk kepada pendapat dari berbagai pihak.

Terbukti pula hari ini, sekumpulan dari Perkasa telah pun mengadakan demontrasi secara aman di hadapan kompleks mahkamah Jalan Duta, KL untuk menyokong penayang video lucah Datuk Eskay. Kita tidak perlu persoalkan mengapa di akhir zaman ini orang yang melakukan dosa besar seperti penayang video seks ini mendapat sokongan dari kumpulan yang jahil, tetapi kita perlu hormati hak mereka untuk berhimpun secara aman.

Adakah kumpulan kita yang menentang pendapat kumpulan Perkasa itu berhimpun juga di tempat yang sama? Tidak, kita tidak perlu mengacau mereka kerana kita mahu mereka aman sepanjang menunjukkan kejahilan mereka di dalam isu tayangan video seks ini. Oleh yang demikian, kita semakin yakin bahawa perhimpunan aman masih dibenarkan di negara ini hatta perhimpunan menyokong penayang video lucah. Justeru itu, adakah perhimpunan Bersih pada 09 Jul nanti yang menuntut SPR membersihkan perjalanan pilihanraya sesuatu yang salah?

Berita tentang kumpulan Perkasa yang berhimpun hari ini saya salin semula seperti di bawah atau klik di sini.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sekumpulan kira-kira 100 orang berkumpul di kompleks Mahkamah Jalan Duta di Kuala Lumpur awal pagi ini menunggu kehadiran trio 'Datuk T' yang dijangka didakwa atas tuduhan menayangkan satu video seks di sebuah hotel tiga bulan lalu.

datuk t supporters in court 1Mereka, antaranya dipercayai anggota PERKASA, hadir memberi sokongan kepada 'Datuk T' yang mendedahkan video aksi seks individu yang mirip Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sambil memegang pelekat bertulis 'Hidup Datuk T' dan Kami Sokong Perkasa', mereka melaungkan sokongan Datuk T.(Malaysiakini)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan