JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Jumaat, 17 Jun 2011

UTUSAN BIADAP, SEMOGA MENDAPAT LAKNAT

Oleh: WFAUZDIN NS

SEMOGA Allah melaknat talibarut akhbar Utusan yang sanggup menghina dan mempersendakan hukum Allah. Memang wajar PAS menjauhi Umno kerana Umno gagal mendidik akhbar milik parti tersebut agar menghormati Islam kalaupun tidak menyokong perjuangan Islam.

Ruangan kartun yang disiarkan oleh akhbar itu hari ini jelas cuba mempermain-mainkan hukum Islam iaitu hukum tentang persaksian kes zina. Dalam hukum Islam jelas dinyatakan bahawa apabila seseorang Islam di tuduh melakukan zina orang yang menuduh perlu dibawakan 4 orang saksi yang tidak fasiq,” katanya.

Apakah tiada sedikit perasaan orang-orang Islam yang memakan gaji bekerja dengan Utusan ini tidak merasa berdosa dengan tingkah laku akhbar mereka? Atau mereka masih sanggup bersekongkol dengan akhbar laknat itu? Tidak cukup mereka memainkan isu liwat, video seks, mengapi-apikan perkauman, mengada-adakan cerita permusuhan Islam-Kristian, kini mereka lebih berani iaitu dengan menghina hukum Allah. Terasa lucu sangatkah kartun yang mereka siarkan itu?

Tiada perkataan lain yang paling sesuai untuk mereka yang menghina hukum Allah, melainkan mereka digelar `laknatullah'. Mereka sanggup mempersendakan hukum Islam semata-mata ingin memuaskan nafsu bos mereka.

Tunggulah masanya nanti, mereka akan tahu betapa langit itu tinggi atau rendah. Berpolitik secara `gampang dan celaka' seperti ini akan kita musnahkan sehancur-hancurnya. Mereka tidak merasa malu apabila kaum bukan Islam melihat perbuatan keji mereka menghina ugama sendiri, sedangkan pengikut agama Kristian atau Budha terlalu menjaga agama mereka.

Sekali lagi, boleh jahanam dengan cita-cita ingin bersatu dengan PAS. Marilah kita bersama yang masih ada kekuatan untuk pertahankan Islam bangun untuk mentalqinkan Umno yang semakin lama semakin melampau perbuatan mereka./wfauzdin.blogspot.com

1 ulasan: