JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Jumaat, 24 Jun 2011

MULANYA KATA ANWAR, KEMUDIAN KATA TAK TUDUH ANWAR, HARI INI KATA ANWAR PULA, YANG KENA TIPU RAKYAT YANG BODOH

MAKA, Datuk T pun mengaku bersalah tapi hukuman ditangguh pulak. Mengapa ditangguh, Wallahu Aklam. Dalam kes yang sama, tayang video lucah yang melibatkan P.Kanapathy di Melaka baru-baru ini kena maksima 3 tahun. Datuk T tangguh dulu. Baca sini.

Aku ingatkan yang tak mengaku bersalah je kes tangguh, rupa-rupanya yang mengaku bersalah pun hukuman ditangguh. Gamaknya nak fikir nak kasi apa `hadiah' buat mereka. Rahim Thamby pula hanya `bersubahat'. Tentulah bersubahat kurang sikit hukumannya dan mungkin selamatlah jawatan Pengerusi Risda yang dia pegang tu.

Betul juga kata Anwar. Kalau apa pun kes yang melibatkan beliau mesti ada yang pelik lain dari lain. Eskay pula bercelaru. Mula-mula angkat sumpah sebut Anwar yang beraksi dalam video tersebut. Kemudiannya, beliau berkata beliau tidak tuduh Anwar berzina. Hari ini dalam mahkamah beliau mengesahkan memang Anwar. Putar punya putar, faham-fahamlah kita isu sebenar kes ini. Tapi, masih ada yang bengong yang percaya pada orang berbaju besi sembahyang satu rokaat sebelum angkat sumpah ini.

Lupa pula nak tanya, hari ini ketiga-tiga `three strooges' tu pakai baju besi ke tak hadir mahkamah? Kelakar gila.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan