JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Isnin, 13 Jun 2011

BEBALNYA SI RUSLAN KASSIM

Seekor lagi dari Perkosa berbunyi, si Ruslan Kassim yang menyeru orang-orang Melayu P.Pinang bangkit menentang usaha Kerajaan P.Pinang untuk mengadakan pilihanraya atau pemilihan mengikut suara ahli Qariah bagi menentukan jawatan AJK Masjid. Nampaknya, Lim Guan Eng lebih tahu hadith ini " Tidak diangkat pahala sembahyang Imam yang tidak diredai makmum.' daripada si Ruslan Kassim dan puak-puak songkok tinggi Perkosa. Baca sini.

Si Ruslan Kassim mahu orang-orang Melayu bangkit kununnya untuk pertahankan masjid. Melayu sahajakah yang menggunakan masjid di P.Pinang? Patutnya Ruslan Kassim menyebut, " Wahai Geng songkok tinggi Perkosa, bangunlah dan bantah lah Lim Guan Eng". Mengapa perlu sebut semua orang Melayu P.Pinang? Dia ingat orang-orang Melayu P.Pinang sejahil dia?

Kununnya Lim Guan Eng mahu berpolitik di masjid. Ada jemaah dari DAP ke yang mahu bertanding rebut jawatan AJK Masjid tu nanti? Atau, takut AJK dari puak sekutu Apco yang malas ke masjid tu hilang jawatan?

Biarlah ahli Qariah yang tentukan siapa kakitangan masjid tanpa mengira fahaman politik mereka. Jika mereka kaki masjid, berilmu dan mempunyai moral yang tinggi maka tentunya ahli Qariah melantik mereka. Takkan mahu lantik kakitangan masjid yang suka tengok video seks Seri Carcosa kot?

Kesihan aku kat Ruslan Kassim ni. Dulu duduk dalam Keadilan, ingatkan keluar dapat lah apa-apa yang patut. Jadi Ketua Cawangan pun tak dapat dalam Umno. Nasib baik ada Perkosa, boleh juga jadikan tempat untuk menyalak. Begitulah hinanya seorang pengkhianat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan