JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Khamis, 15 Mei 2014

KONON MAT SAID MAHU TIRU ANWAR, DOK ROK CETONG AMBEEEE......

Cukuplah Mat Said.  Lain kali kalau nak tunjuk hebat atau berani sangat, tentukan awak tu ada telor atau paling tidak jangan ada fail yang disimpan oleh Najib.  Dah tahu ada fail buruk, mahu tunjuk berani?  Silap besar la.  Nelang apa ke jadahnya tak sampai dua hari telor dah kena genggam dek Rosmah.

Siapa lagi yang boleh buat macam Anwar?  Anwar dulu macam-macam mamak kutty dari Karala tu ugut supaya Anwar letak jawatan sebagai TPM.  Tapi ada Anwar takut?  Bahkan dilawannya mamak kutty hidung besar tersebut.  Sebab apa Anwar berani?  Sebab Anwar takde fail buruk yang boleh digunakan oleh Mamak Karala untuk mengugut beliau.  Itu sebabnya dia berani lawan sampai sekarang.  Akhirnya, mahu tak mahu dubur Sepol jugalah modal yang ada untuk meneruskan riwayat parti haramjadah Umporno.

Mat Said mahu tiru Anwar?  Jauh bumi dari langit.  Cakap je berdegar-degar, kalau setakat nak kenduri kahwin anak pun harapkan masih memegang jawatan MB, bermaruah apa orang macam ini.  Kamu setakat tunjuk hebat pada drebar van roti Gardenia boleh lah Mat Said.  Kau tak kenal Najib.  Siapa sangat kamu Mat Said?  Najib ni bom C4 mainan dia je, inikan setakat kamu...harap gigi je mancung tak boleh tahan...Dok rok cetong.....

1 ulasan:

  1. Apa yang Anwar buat? Ha ha ha... meliwaaaaat. Ha ha ha

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini