JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Selasa, 30 Jun 2009

BLOG SIASAHDAILY LEMBAB?

AKU rasa dan berapa hari nak masuk minggu dah aku dok klik kat Siasahdaily.blogspot kot-kot ada berita terbaru yang dikemaskinikan. Malang sungguh, setiap kali aku klik tajuk dia pasal perlantikan Mat Sabu sebagai Timbalan Pesuruhjaya P.Pinang. Kita dok sibuk bicara pasal pilihanraya kecil Manek Urai, pasal debat dan bermacam-macam isu lagi yang penting untuk rakyat ketahui, tetapi Siasahdaily edisi internet ni ketinggalan jauh.

Yang aku peliknya semasa kempen pemilihan Muktamar Pas baru-baru ni, bukan main lagi Siasahdaily punya berita. Siap berkempen lagi tak habis-habis. Aku tak tahu lah siapa orang kuat kat Siasahdaily ni. Tapi, sebagai orang yang selalu setia dengan Siasahdaily termasuk akhbar Siasah, aku rasa kecewa dengan `kelembapan' yang berlaku. Samada disengajakan atau tidak aku tak tahu. Mustahil tiada berita baru yang boleh disiarkan. Aku cuma nak tegur je kerana sekarang ni terlalu banyak website dan blog-blog bersaing untuk menyampaikan berita terbaik dan terkini. Takkan Siasahdaily mahu ketinggalan kot. /mandor.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini