JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Rabu, 2 Februari 2011

LEBIH BAIK AKU CIUM ANJING DARIPADA CIUM TANGAN ORANG TUA NYANYUK NI !!

Oleh: WFAUZDIN NS

ORANG tuan nyanyuk mana tah cakap ada pulak Islam Nik Aziz. Kalau dia cakap ada Islam Nik Aziz, dia tu ada tak Islamnya? Langsung takde kot.

Kalau orang kata si tua nyanyuk ni memang takde Islam, aku mungkin percaya pasal orang tuan nyanyuk ni pernah cakap Nabi bela janggut pasal zaman Nabi takde Pisau Cukur. Orang tua nyanyuk ni juga ada cakap kalau laksanaklan hudud, umat Islam tak boleh maju pasal ramai yang kena potong tangan. Weyy...orang tua, yang kena potong tangan tu orang seperti engkau la yang pencuri hak rakyat. Dah la tua, bodoh la pulak.

Bayangkan punyalah bangangnya orang tua ni tuduh Nik Aziz punca umat Islam berpecah. Dia cerita pasal tubuhnya Parti Melayu Semangat 46 dulu buat orang Melayu dan Islam berpecah. Weyy...si tua, wujud parti S46 tu dulu angkara siapa? Nik Aziz kah? Bukan ke angkara engkau yang menipu masa bertanding pemilihan dulu menyebabkan parti S46 ini wujud? Terlebih nyanyuk sampai lupa apa yang dia buat, ini dah semakin hampir ke lubang kubur.

Wujud pula KeADILan, bertambah pecah lagi orang Melayu Islam. Kenapa KeADILan ini wujud? Bukankah tangan kotor si tua ini yang mencipta fitnah ke atas tokoh yang bakal menjatuhkannya dari takhta? Engkau lupa juga ke, wahai si tua?

Pelik apanya kalau orang kata si tua ini takde agama, kerana dialah yang menghalang perlaksanaan hukum hudud di Kelantan. Siap buat surat amaran lagi ugut Kerajaan Negeri Kelantan jangan laksanakan hudud. Kisah ini Blogger PapaGOMOL tak tahu pasal dia Bloger bodoh teramat sangat. Seorang Blogger yang selalu ketinggalan bas tapi dapat upah juga walaupun bodoh.

Senang cerita camni la aku nasihatkan pada si tua haprak ni. Berani tak dia berdebat dengan Nik Aziz atas tajuk yang dia cipta sendiri iaitu `Islam Nik Aziz'? Kirim salam beb kalau dia berani. Aku berani potong jari kalau orang tua hidung besar ni berani berdebat. Sebab tu, anak-anak muridnya sekarang mewarisi sifat dayus dan baculnya itu. Sebut je debat, semua pakat menyorok bawah ketiak bini masing-masing.

Aku teringat ceramah seorang bekas pemimpin KeADILan yang kini telah menjadi `katak kekenyangan' dari Melaka. Semasa dia ni dalam KeADILan, dia pernah cakap kalau si tua ni mati, dia orang pertama nak kencing atas kuburnya. Sekarang, orang yang bercakap tu pulak kena kencing kat orang tua ni. Padan muka. Harap nama je cucu tokoh pemimpin.

Selepas ni, tak tau lah berapa ramai nak kencing atas kubur orang tua ni nanti. Silap-silap kena ambik nombor beratur dulu nak kencing. Mungkin korang kata aku tulis agak kasar sangat. Pada aku ini kira paling beradab lah untuk menulis tentang orang tua yang tak pernah insaf nak mati tu. Orang yang hina Ulamak, hina Islam, hina Nabi korang nak cium tangan dia? Kalau ada yang tergamak nak cium pun, mungkin geng-geng songkok hitam yang tinggi macam KLCC tu je. Pada aku, baik aku cium anjing, pastu aku samak lagi baik. /wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini