JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Ahad, 13 Februari 2011

PERKASA AKA PERKASAM BUAT FITNAH TATKALA AZAN BERKUMANDANG




Oleh: WFAUZDIN NS

HEBAT. Pemimpin PERKASA pun ada `kasyaf'. Aku ingatkan Mat Noor Deris dari Kelantan tu je yang ada `kasyaf' dapat tengok `syaitan'. Hahaha.....

"Errr..errr...saya dapat maklumat malam tadi (mimpi atau kasyaf?) ...errr..errr...bahawa DS Anwar nak lari keluar negara...err..err...maklumat yang saya dapat DS Anwar akan buat kekacauan....errr...errr...sama seperti di Thailand dan di Mesir...errr...errr...
Hahahaha......

Errr...errr...jadi, saya minta Peguam Negara tarik balik Passport DS Anwar...errr...errr...maklumat yang saya dapat beliau akan gunakan negara luar untuk membantunya....errr...errr...
Hahahahaaa.....

Mana dapat maklumat tu? "Errr..errrr....saya dapat pesanan daripada pihak Polis, jangan serahkan maklumat yang saya ada kepada sesiapa....errrr...errrr....
Hahahaha......

Adoiiii....Polis kata jangan serahkan maklumat, abis yang ko bangang sangat dok cerita kat Wartawan tu apsal? Nak cerita....ceritalah abis wahai geng songkok tingi.....hahahaha....
Lain kali kalau nak cipta fitnah....kurangkan sikit bunyi errrr...errrr....hahahaha....

Tengah-tengah dok buat fitnah....terdengar suara azan berkumandang.....langsung tak hormat....terus gak buat fitnah....Cuba la hormat azan tu dulu. Berhenti la sekejap....pastu, sambung la balik cerita bangang ko tuh..../wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini