JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Rabu, 17 Mac 2010

SI TUA NAK MAMPUS, PENIPU DAN PUTAR BELIT !!

Tidak lojik dek akal sama sekali, semata-mata marahkan Cabang dan Ranting PKR, maka si tua durjana ini sanggup menjadi pengkhianat dan menipu seluruh pengundi yang mengundi beliau di Bagan Serai. Baca alasan bodoh si tua keparat itu di sini. Nampak sangat si tua ini tidak tahu berpolitik, patut pun dikatakan sepanjang beliau berada di Parlimen beliau tidak pernah berbahas pun. Nak berjuang untuk Islam dan Melayu kununnya, tapi bersuara pun tidak mahu. Maklumlah, jika bersuara nanti nampak sangat yang dia ni sememangnya bodoh.

Bila ditanya tentang tindakan Us Ahmad Awang dan beberapa pihak yang mengadakan Solat Hajat agar si tua bodoh ini kembali ke pangkal jalan, dengan bongkak si tua ini berkata, "sorry la". Nasib baik la aku tidak tinggal di Bagan Serai, jika tidak mahu hari-hari aku duduk di depan pintu rumahnya untuk aku ludah mukanya setiap hari. Orang macam ini kalau mati pun, kalau ada orang yang tergamak kencing atas kubur dia pun aku tak hairan.

Aku bukan marah sangat kalau dia kata dia keluar PKR sebab tidak yakin dengan perjuangan PKR. Tapi yang aku rasa nak carutkan si tua ni bila dia kata dia ada masalah dengan Cabang dan Ranting PKR, maka sebab itu dia keluar parti. Sebelum ini dia kata dia nak berjuang atas nama agama kerana tidak puas hati dengan PKR di dalam isu Kalimah Allah. Berbelit-belit si tua ni bercakap. Kalau nak berjuang, takut apa nak berjumpa rakyat sampai seminggu menyorok? Kununnya beliau menyorok sebab nak jaga keselamatan dirinya. Kununnya nak ikut cara Nabi apabila rumahnya dikepung oleh kafir Musyrik. Aku nak tanya, sudah berapa ratus ahli politik yang dibunuh oleh pembangkang di negara ini? Ibrahim Ali katak Pasir Mas itu pun masih hidup tak ada siapa pun teringin nak bunuh dia. Paling kuat pun orang maki hamun atau serah memorandum je, itu pun takut? Pejuang taik kucing la kalau macam tu.

Tak usah nak berbelit-belit lagi la wahai si tua nyanyuk. Patutnya usia sebegini kena banyak ingat pada mati, jangan asyik temberang orang ramai. Ulamak Us Ahmad Awang pun tergamak si tua ni `kencing' begitu je. Tidak terfikir ke kat kepala otak dia bagaimana hinanya 7 keturunan dia nanti akibat kerakusan dia? Sudah nak mampus pun tak sedar diri lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan