JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Ahad, 2 Mei 2010

KALAU HENDAK SANGAT, DATANGLAH KE KELANTAN!!

Betul ke kamu hendak bunuh Tuan Guru Nik Aziz? Jika benar, datang lah ke Kelantan. Agak-agak berani ke? Jika sekadar bercakap je, lebih baik tak payah jadi anak jantan. Aku tak ambil tahu samada budak gila tu dari Pemuda Umno ke, PKR ke, PAS ke atau DAP. Aku juga tidak kisah sangat samada pihak Polis hendak siasat atau tangkap budak gila ni.

Sudah hebat dan kuat sangatkah tulang belulang budak gila ni? Gedebe sangat ke? Di dalam face book boleh lah cakap apa pun, tetapi datang lah ke Kelantan. Sebelum hendak berdepan dengan Tuan Guru Nik Aziz, sila berdepan dulu dengan anak murid Tuan Guru. Tak payah main bunuh-bunuh, kita main penumbuk je. Berani ke tali gantung kunun. Bercakap berdegar-degar serupa la macam pemimpin yang dia sokong sangat tu.

Apa dia ingat Tuan Guru Nik Aziz tu sebatang kara je ke kat dunia ni? Budak gila ni ingat undang-undang kat negara ni mak bapak dia yang buat dan jaga. Aku tengok muka dia pun, aku rasa sekali lempang je dah menangis budak ni. Kesian juga melihatkan perangai budak gila ni. Hendak dikata mak bapak dia tak ajar memang tak patut. Hendak kata bodoh berpelajaran juga. Senang cerita kita anggap je dia ni budak gila, abis cerita.

1 ulasan: