JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Jumaat, 21 Mei 2010

MUGILAN, TUNGGU APA LAGI? MARI KE SEBERANG!!

Friday, May 21, 2010

MUGILAN, Timbalan Ketua Pemuda MIC sah telah dipecat oleh MIC. Nampaknya ramalan ramai pihak sebelum ini tepat kerana semua sudah arif dengan perangai Presiden MIC itu. Berita pemecatan Mugilan tidak memberi apa-apa makna kepada MIC kerana MIC sudah lali dengan pecat memecat ini semenjak Sammy Vellu memimpin MIC.

Nama Mugilan agak popular ketika Bn sedang pening untuk memilih calon dari MIC bertanding di PRK Parlimen Hulu Selangor baru-baru ini. Dikatakan beliau adalah pilihan pemimpin Umno di Hulu Selangor, tetapi Sammy Vellu tetap mahukan Palanivel sebagai calon. Palanivel pula tidak disokong oleh pimpinan utama Bn. Maka, timbang punya timbang, Si `Kamal' yang terpilih. Untungnya si Kamal, tetapi lebih beruntung lagi Palanivel kerana buta sahaja dapat Senator lantikan seperti Ezam Sesumpah.

Si `Kamal' dapat jadi YB, manakala Palanivel dapat Senator tanpa berbuat jasa apa pun kecuali tewas di dalam Pilihanraya Umum yang lalu. Mugilan pun dapat juga iaitu dapat `habuan' dari Sammy Vellu. Kini, ke mana arah Mugilan mahu pergi? Jika benar Mugilan ikhlas mahu berjuang untuk rakyat India dan ingin melihat bagaimana pemimpin boleh dikritik dan ditegur, tiada pilihan lain kecuali Mugilan menyertai PR. PR tidak seperti Bn, lebih-lebih lagi seperti Umno atau MIC. Pimpinan PR boleh dikritik asalkan kritikan itu mempunyai keikhlasan untuk menegur demi kebaikan parti.

Mugilan tidak lagi harus berfikir panjang. Mari kita bersama tegakkan keadilan untuk semua dan kita bakal menyaksikan Bn termasuk MIC akan tersungkur nanti./wfauzdin.blogspot

1 ulasan:

  1. tukar tu biarle tengok dalaman poster.janganle tengok luaran je. masing2 ada tanda bulat.bila bergolek ia tetap sama. bukan yg terpacak...segitiga.....uuwuakkkk.. loye

    BalasPadam