JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Ahad, 3 Januari 2010

CUKUP LA TU WAHAI BATU API, TKO PATUT ADIL

Aku rasa sudah berapa hari nak masuk minggu dah TKO menyiarkan tulisan Batu Api2. Banyak betul nama Batu Api ni sehinggakan ada Batu Api2 pulak. Jika ada Batu Api2, mestilah ada Batu Api 1 atau Batu Api saja. Tak kiralah Batu Api berapa ratus pun, tapi Batu Api tetap Batu Api.

Serangan Batu Api nampaknya khusus kepada Tulang Besi TB) ni. Aku pun tak kenal TB ni kecuali aku membaca tulisan-tulisannya saja termasuk juga aku tak kenal Batu Api walaupun Batu Api dari No 1 hingga ke nombor berapa entah. Posting terbaru Batu Api2 aku baca bila dia beranggapan bahawa TB ini lah Blog `Celaka' yang dimaksudkan oleh Tok Guru Nik Aziz. Tulisan beliau boleh dibaca di sini.

Pandai juga Batu Api2 ini menyelami perasaan Tok Guru. Setakat TB tu lagi la mudah dia tahu niat TB tu sedangkan niat Tok Guru pun Batu Api2 tau. Tak hairanlah jika macam-macam Batu Api kata kat TB. Aku pun bukan semua yang aku setuju dengan TB ni sebagaimana aku juga tidak menolak semua yang Batu Api2 ni dok tulis. Tapi sikap dia yang tidak pernah puas menulis tentang TB ni menjelekkan. TB pun ada menulis tentang Batu Api2 dan juga tentang TKO, tapi ada juga masa TB ni berhenti menulis. Yang Batu Api2 ni tidak boleh berhenti walau sekejap ni kenapa? Masih tidak puas hati lagi ke dengan TB?

Cukup-cukup lah tu wahai Batu Api2. Tidak cukup dengan TB, awak hentam juga Perisik Rakyat. Kononnya Perisik Rakyat tu sekutu TB. Aku cuma harap Webmaster TKO janganlah biarkan benda ni berlarutan. Kalau nak menyerang pun, biar kita dulu diserang. Kalau orang dah sejuk, kita cubalah sejuk juga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan