JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Ahad, 20 Jun 2010

KJ TIDAK PERLU TUNJUK HEBAT, SELESAIKAN DULU YANG DIDEPAN MATA

BERNAMA memetik kenyataan KJ yang mencabar DS Anwar untuk dedahkan bukti tentang MP Bebas yang melompat mendapat imbuhan RM 2 juta. KJ memberi tempoh 48 jam kepada DS Anwar untuk berbuat demikian. Adakah DS Anwar gentar dengan cabaran bodoh dari KJ itu?

KJ tidak perlu menjadi bodoh sepertimana seorang wartawan RTM yang turut cuba menguji DS Anwar. KJ mesti sedar bahawa cabarannya itu bukannya terhadap pemimpin Umno yang semua kita ketahui terkenal dengan sikap pengecut dan baculnya.

Apa yang penting sekarang, KJ seharusnya menyelesaikan dulu bahan bukti yang telah banyak didedahkan oleh DS Anwar seperti isu video klip Linggam. Jangan sibuk hendak tahu bukti yang masih belum didedahkan sedangkan yang sudah terdedah didiamkan sahaja. Berapa banyak mereka mahu DS Anwar dedahkan tetapi kemudiannya disorok? Siasat dahulu yang telah didedahkan selama ini dan apa tindakan yang telah diambil.

DS Anwar bukan pak turut yang sentiasa melayani apa jua desakan atau cabaran yang datangnya dari orang yang lemah dan bacul untuk bertindak. Selaku Ketua Pemuda walaupun tanpa jawatan dalam kabinet, KJ mesti berani bertanya kepada Najib apa yang berlaku terhadap kesemua bukti salah laku yang telah DS Anwar dedahkan sebelum ini. Selesaikan dulu yang ada di depan mata, kemudian barulah boleh bercerita yang lain./wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan