JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Rabu, 16 Jun 2010

ZAHRAIN BILA KENYANG KENTUTNYA BUSUK UMPAMA BANGKAI

MP Katak dari P.Pinang yang sering lapar bernama Zahrain menggelarkan DS Anwar sebagai Ketua Pembohong. Baca kenyataan spesis katak itu di sini. Zahrain nampaknya tidak habis-habis hendak menjelirkan lidah panjangnya untuk `menjilat' Najib. Isu atau hujah sudah tiada buat katak muka tebal ini, maka bertindaklah seperti budak-budak yang belum berkhatan lagi.

Sampai sekarang Zahrain tidak berani kosongkan kerusi yang rakyat undi atas tiket PR itu. Mana mungkin muka tebal dan bacul si Zahrain itu mahu kosongkan kerusi tersebut kerana beliau tahu betapa nanti imejnya akan ditelanjangkan oleh rakyat di kawasannya. Sekarang pun imej Zahrain di sisi rakyat sudah separuh bogel. Pendedahan tingkah laku Zahrain serta kisah perutnya yang sentiasa lapar mahu disuap itu sudah diketahui umum. Maka, tidak hairanlah jika katak kebulur ini merepek tidak tentu hala, hujan tidak juga turun.

Semasa di dalam PKR, MP katak ini tidak berperanan berbahas untuk rakyat. Di dalam Parlimen kerja beliau tersandar di kerusi empuk dengan perut buncit sambil mulut menganga menanti disuap. Bila sudah terlalu lama menganga mulut hingga dimasuki lalat, akhirnya Zahrain nekad untuk menjadi katak. Mungkin sekarang perut yang dahulunya buncit berisi angin, kini buncit dengan hasil suapan dari sekutu Apco yang disokongnya itu. Bila sudah terlalu kenyang, kentut pun berbau bangkai menusuk hidung kita semua. Kesihan Zahrain, sampai bila mahu jadi pelacur politik semurah itu?/mandor.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan