JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Sabtu, 19 Jun 2010

YB ZUL, SEBELUM SURUH ANWAR TAUBAT, KOSONGKAN KERUSI HARAM ITU

YB ZUL Kulim yang telah dipecat oleh PKR dan kini menjadi MP Bebas yang tidak disokong pengundi-pengundi di kawasannya itu menasihatkan DS Anwar supaya bertaubat. Hebat YB Zul ini dan kita pelik mengapa YB Zul ini masih tebal mukanya menempek di kawasan yang diwakilinya itu. Kununnya DS Anwar perlu bertaubat demi maruah, lupakah beliau bahawa beliau juga langsung tidak bermaruah berada di kawasannya?

MP yang sinonim dengan Firaun besar ini nampaknya semakin hebat mengampu Najib. Apatah lagi baru-baru ini berpeluang bersama Najib ke luar negara. YB Zul yang sentiasa berkopiah itu lupa hendak bercakap tentang berbagai kemungkaran yang telah dilakukan oleh Najib termasuk dalam isu lesen judi bola. Apa yang ada di dalam kepala otak pengampu ini adalah untuk menarik perhatian Najib.

Kisah DS Anwar `membuli' wartawan RTM itu amat menyakitkan hati YB Zul. Nasib baik bukan YB Zul yang bertanya DS Anwar, jika tidak hilanglah kopiah YB Zul kena buli oleh DS Anwar. Sebenarnya YB Zul sakit hati di atas kebijaksanaan DS Anwar membuli wakil dari RTM itu. Memang lojik DS Anwar berkata demikian, kerana sudah terlalu banyak yang DS Anwar telah dedahkan tetapi Najib buat tidak nampak sahaja. Kini, minta bukti lain untuk didedahkan, siasat belum tahu lagi. Hipokrit namanya. YB Zul pun pun sokong kerajaan macam ini./mandor.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan