JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Rabu, 1 September 2010

LIM GUAN ENG JADI MANGSA FITNAH PUAK BANGSAT

Oleh: Mandor

BETAPA hodohnya perbuatan mereka yang tidak pernah insaf dari melakukan kerja fitnah. Jika di bulan yang mulia ini pun mereka sanggup melakukan kerja fitnah sebodoh itu, maka tidak hairanlah jika kerja ini akan berterusan dilakukannya. Setelah habis modal dengan isu mendoakan Lim Guan Eng di dalam Khutbah, isu pemimpin DAP memasuki surau, akhirnya satu lagi kerja bodoh telah mereka lakukan. Kali ini dengan menyiarkan gambar Lim Guan Eng menyembelih lembu korban. Baca di sini.

Tujuan fitnah ini tidak lain tidak bukan untuk menggambarkan betapa PAS kununnya terpaksa menggadaikan Islam kepada DAP. Siapa punya kerja ini? Siapa lagi kalau bukan tali barut puak-puak yang tidak pernah aman hidup di dunia ini tanpa melakukan fitnah. Mereka itu adalah puak yang bersekutu dengan Apco Yahudi laknatullah.

Apakah rakyat boleh terpedaya dengan fitnah bodoh mereka? Jika ada yang percaya pun mereka adalah terdiri dari orang yang bodoh juga kalau pun tidak gila. Apa makna semuanya ini? Maknanya Umno semakin tertekan, Umno semakin bacul dan Umno semakin menghampiri liang lahad. Justeru itu, berpakatlah keluar dari Umno yang sudah kehabisan idea itu. Marilah kita bersama bersatu menentang Umno kerana dengan adanya Umno, maka sukar fitnah ini untuk dihentikan./mandor.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan