JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Khamis, 28 April 2011

DATUK SK SERAH DNA, ADA SIAPA KISAH ?

Siapa si buncit ini?


Bila pulak Anwar Masuk Tentera?....Tengok rambut dia tu, tapi esoknya sudah panjang pulak..

Oleh: WFAUZDIN NS

Datuk SK @ Three Strooges katanya dah serah DNA beliau kepada pihak Polis. Ada kita kisah? Peduli apa dia nak serah DNA samada disuruh atau secara sukarela. Kalau dia pelawa Rahim Thamby Chik atau Shuib untuk serah DNA pun peduli apa kita. Ada kita kisah?

Yang kita kisah adalah mengapa tukang tayang video lucah masih belum ditahan atau didakwa? Mereka sudahj mengaku tayang video lucah di sebuah hotel di khalayak umum, maka pengakuan sudah ada, tunggu apa lagi? Pasal siapa yang beraksi tu, biarkan je TV 3 suku main tiap-tiap malam sampai rakyat Malaysia percaya bahawa pelaku lelaki yang berperut buncit dan berambut ala-tentera tu adalah Anwar, insan yang paling ditakuti oleh sekutu Apco. Selagi seluruh rakyat Malaysia tidak percaya bahawa itu adalah Anwar, menjadi kewajipan TV3 suku menyiarkannya setiap hari.

Aku kesihan juga dengan kakitangan TV 3 suku terutamanya pembaca berita tu, tak pasal-pasal bersubahat mengeluarkan kata-kata busuk dan jijik meracuni pemikiran anak bangsa sendiri. Buat kaum Cina dan India, ada mereka kisah? Kaum Melayu saja yang tak habis-habis diperbodohkan.

Sudah berapa lama isu video seks ini bermain di media dan entah berapa pikul di antara kita yang menanggung dosa akibat tidak mahu kembali kepada Islam. Allah sediakan undang-undang dan peraturan untuk manusia yang beriman, tetapi manusia jahil ini tetap dengan sikap degil dan angkuh mereka. Aku pun tak tahu mengapa nasihat para Mufti yang mereka lantik sendiri, mereka tidak pakai dan humbankan ke dalam tong taik. TV 3 suku paling biadab sekali tanpa sedikit pun menghormati pandangan Ulamak. Maklumlah siapa bos TV 3 suku tu? Semenjak bila TV 3 Suku hormat Islam? Tengok sajalah program mereka penuh dengan program maksiat. Memang sesuai untuk jadi penyambung lidah Syaitan.

Susah sangat ke nak ikut kaedah Islam? Kita bukan mahu Anwar dibela atau disanjung, tetapi jangan sampai insan ini diaibkan sedemikian rupa. Mana hati perut menteri-menteri Melayu yang mengaku Islam ini, tidak beranikah bersuara? Rais Yatim yang terkenal dengan budaya ini, di mana budaya Melayu sekarang ini? Rais Yatim sukakah melihat TV 3 Suku buat kerja lucah setiap hari?

Ada yang kata pihak Polis terlibat, aku tak percaya Polis terlibat di dalam isu video seks ini tetapi aku hairan mengapa baru saja Blogger yang disiasat Polis kerana menyiarkan klip video lucah di dalam blognya, tiba-tiba melakukannya lagi. Mengapa begitu mudah video seks yang dikatakan ada satu saja yang asal dan telah diserah kepada Polis boleh dimuat turun ke dalam youtube? Kalau ada yang dakwa pihak Polis terlibat, susah juga aku nak bela Polis dalam hal ini walaupun aku percaya Polis di negara ini teramat telus dan jujur./wfauzdin.blogspot.com

1 ulasan:

  1. akibat sikap DENGKI, smua nilai dan moral telah musnah, dunia politik diurus dgn trbaek telah 'diperkosa' sehingga ianya mnjadi buruk..~

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini