JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Khamis, 27 Mei 2010

EZAM PUN `MAIN BELAKANG' JUGA

huhuhu..aku pun `main belakang' jugak...janji fulusssss....

MAKA, berdegar-degarlah Senatak (Senator Katak) Ezam Sesumpah menjaja betapa beliau amat yakin dengan tuduhan liwat ke atas DS Anwar itu adalah benar. Keyakinannya itu diulang dengan lebih tegas sebaik sahaja beliau dilantik menjadi Senatak. Sebab yakinnya beliau terhadap si Saiful yang Saiful sendiri tidak mengenali rapat Ezam Sesumpah melebihi yakinnya beliau terhadap DS Anwar yang berpuluh tahun beliau kenali, maka Ezam Sesumpah pun menjadi penjaja cerita fitnah tersebut.

Beliau percaya DS Anwar peliwat hanya dengar cerita dari mulut Saiful tanpa bukti atau jika ada pun hanya sekadar melihat atau membelek dubur Saiful yang mungkin menonggeng di depannya. Kita punyai bukti bahawa Ezam Sesumpah juga `peliwat' dan kita ada bukti terang dan nyata. Maksud saya, Ezam Sesumpah adalah `peliwat politik' yang terang-terang `main belakang'. Beliau tiada jawatan penting di dalam parti sekutu Apco itu, tidak bertanding malah tidak dicalonkan langsung di dalam Pilihanraya Umum yang lalu. Beliau memasuki `pintu belakang' seterusnya menjadi Senatak. Permainan `pintu belakang' ini lah yang dikata `liwat politik' yang terbukti Ezam Sesumpah ceburi.

Di mana maruah dan kehebatan Ezam Sesumpah di mata Umno? Beliau seharusnya malu bila ditawarkan jawatan secara `liwat' begitu kerana mana mungkin kununnya selaku Pahlawan Melayu masuk gelanggang secara demikian. Dahulunya beliau pernah menggelarkan Hishamuddin sebagai `lembut', tetapi setidak-tidaknya Hishamuddin masuk Parlimen secara bertarung anak jantan.

Maka, jelaslah bahawa apa yang Ezam Sesumpah pernah katakan dulu, "Tunjukkan pada saya siapa yang masuk Umno itu ikhlas ?", adalah benar, tiada yang tidak benar melainkan benar belaka. Nas dan dalilnya, lihat Senatak Ezam Sesumpah./mandor.blogspot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan