JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Rabu, 19 Mei 2010

PIALA THOMAS - WANITA INI PUNCA CHONG WEI KELEMASAN DI TANGAN LIN DAN ?

Wednesday, May 19, 2010

ummmphhh...uhhh..tolonggg guaaa maaaa....

AKU tidak percaya samasekali berita ini. Mustahil jaguh perseorangan badminton negara kita Lee Chong Wei boleh tumpas kepada jaguh dari China iaitu Lin Dan hanya kerana seorang wanita ini. Aku mendengar cerita dari kawan-kawanku bahawa Chong Wei tumpas kepada Lin Dan kerana kekurangan `pernafasan' akibat lemas `dipeluk dan didakap' dek wanita ini. Sekali lagi aku mengatakan aku tidak percaya.

Walaupun aku tidak mengenali wanita seperti yang ditunjukkan, namun aku yakin wanita itu tentunya `muhrim' kepada Chong Wei. Jika bukan Muhrim, aku rasa wanita tersebut mungkin jahil tentang hukum Islam jika wanita itu Islam. Pada anggapan aku, kalaulah wanita itu adalah DS Wan Azizah, gerenti gambar tersebut akan disiarkan besar-besaran oleh media pencacai setiap kali adanya pilihanraya. Nasib baik wanita tersebut bukan orang terkenal.

Apapun, syabas buat Chong Wei kerana telah berjuang habis-habisan walaupun tewas. Syabas juga buat wanita yang sudi mendakapnya kerana negara ini adalah 1 Malaysia. Aku tidak mahu minta komen dari tok-tok Mufti tentang hukum perbuatan seperti gambar di atas kerana aku rasa aku dah tahu jawapan mereka. Yang penting jaga hati, perbuatan belakang kira!!/wfauzdin.blogspot

1 ulasan: