JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Ahad, 23 Mei 2010

MAT SABU, CHEGU BARD GEMPUR KAWASAN MB NS

Sunday, May 23, 2010

REMBAU - Pakatan Rakyat (PR) Rembau akan melancarkan serangan keatas "kubu" Menteri Besar (MB) Negeri Sembilan (NS), Mohd Hasan pada 25 Mei ini.Sehubungan itu satu program ceramah penerangan isu sensasi semasa akan diadakan di hadapan Pejabat DAP Rantau, di Taman Ekar, Pekan Rantau.

Menurut Ketua Penganjur ceramah tersebut, Badrul Hisham Shaharin; pada mulanya ceramah tersebut sepatutnya diadakan di Kampung Nyatoh, Rantau tetapi pihak polis tidak memberikan permit atas alasan jalan depan tapak ceramah itu ada garisan berkembar.

" Alasan pihak polis tidak munasabah.Tetapi kami telah mengalihkan lokasi ceramah ke Taman Ekar.Sehingga ke hari ini permit yang dipohon masih belum diluluskan lagi.

" Tetapi hari ini saya mendengar 'sumber' dari polis meminta kami alih ke tempat lain pula untuk dapatkan permit kerana kononnya itu kawasan Menteri Besar.Ini bukan negara koboi, ada kawasan orang itu dan ada kawasan orang ini.Kalau tak boleh beri permit kerana kawasan MB, senang saja Polis istihar sahaja DUN Rantau semua tak boleh bertanding dan ia kawasan Darurat dibawah pemerintahan keluarga Mohamad Hasan.Senang!!!", tegas Badrul Hisham.

Sementara itu Pesuruhjaya PAS Rembau, Mohd Taufek Abdul Ghani pula menyifatkan Umno Rembau semakin gusar dengan kemaraan pengaruh PR di NS khususnya Rembau.

" Saya percaya Umno Rembau semakin mengelabah apabila kami di PR semakin banyak menganjurkan program kemasyarakatan demi kebajikan dan kepentingan rakyat.

" Amat lucu hanya kerana kami anjurkan program ceramah mereka mula gelisah, sedangkan mereka menguasai semua media termasuk tv, akhbar dan radio.Mereka gelisah kerana tidak mahu maklumat sebenar tentang kelemahan kerajaan Barisan Nasional sampai kepada rakyat", kata Mohd Taufek.

Program Ceramah yang bertemakan " Kugan, Beng Hock, Aminul & Siapa Lagi?? Siapa Agen Israel??" akan disampaikan oleh Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Mohamad Sabu; Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Paroi, Mohd Taufek Abdul Ghani; ADUN Rantau, MK Arumugam; EXCO AMK Pusat, Ginie Lim dan Ketua Cabang KeADILan Rembau, Badrul Hisham Shaharin.

Untuk sebarang pertanyaan, hubungi Norazizi Abdul Aziz di talian 012-3696474. - Faiz Abdullah

Sumber: Chegubard.blog

Tiada ulasan:

Catat Ulasan