JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Rabu, 8 Julai 2009

AKU PUJI BLOG BIAQPILA, SYABAS!!

AKU sanjung usaha empunya blog Biaqpila selama ini. Blog tersebut bukan sahaja prihatin dengan isu semasa politik tanahair tetapi sebagai penyampai maklumat terkini tentang sukan bola sepak di negara ini. Aku kadang-kadang terlepas peluang untuk mengetahui perkembangan dan keputusan bola sepak khususnya Liga Super sekarang. Jadi, aku sering berkunjung ke blog tersebut untuk mengetahui keputusannya.

Tahniah buat blogger berkenaan. Teruskan usaha tersebut. Aku memang kecewa sikit dengan prestasi pasukan bola sepak negeri aku iaitu Negeri Sembilan, tapi aku tetap sokong juga la. Macam juga kadang-kadang aku kecewa dengan Pas, PKR dan DAP, tetapi sokong tetap sokong kerana tiada parti lain yang boleh menandingi ketelusan dan keikhlasan parti-parti tersebut setakat ini. Cam tu lah jugak pasal bola ni. Kepada Blogger Biaqpila, semoga terus berjaya. Aku sokong hang ok geng. /Mandor.blogspot.com

1 ulasan:

  1. Salam Wan Fauzdin, terima kasih atas perhatian hang terhadap blog aku.

    Dalam dok search kat google,terjumpa pulak posting hang ni....terharu aku dgn pujian yang hang berikan...anyway thanks a lots...

    BalasPadam