JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Sabtu, 20 Mac 2010

APABILA LONGGOKAN TAHI BERSATU, MANA PALING WANGI ?

Tajuk tu seperti teka teki pula, Dalam satu longgokan tahi, tahi mana paling wangi ? Bila disebut saja tahi, tentunya najis kecuali tahi minyak. Tapi yang aku nak sebut ni tahi manusia yang ada beberapa longgok. Tahi-tahi ini dari manusia yang berlainan watak dan rupa tetapi berkumpul dan bersatu menjadi satu gerombolan tahi untuk dipilih atau dibeli oleh penggemar-penggemar tahi.

Dalam banyak-banyak longgokan tahi itu ada di antaranya tahi `firaun besar' yang datang dari Kulim Bandar Baru, `firaun kecil' dari Nibong Tebal, ada tahi anjing upahan dari Bayan Baru, ada tahi katak datang dari Pasir Mas dan terselit juga tahi orang tua nyanyok pencacai dari Bagan Serai. Kesemua itu adalah longgokan tahi yang kini sedang bersatu untuk menunjukkan di antara mereka siapakah yang paling wangi. Maka bertandinglah mereka untuk mendapat tempat di mata penggemar-penggemar tahi serta media tahi juga.

Peserta pertama adalah seekor anjing upahan dari Bayan Baru yang berhempas pulas meneran untuk mengeluarkan tahinya. Setiap kali beliau meneran dan berketul-ketul keluar dari lubang dubur (bukan lubang budak Saipol punya..) maka bertempik soraklah penggemar-penggemar tahi sambil berebut menghidunya. Penggemar-penggemar tahi pun memberi ulasan, " Wah !! tahi yang ini boleh tahan juga baunya...". Tetapi mereka lupa pesanan dari `firaun besar' dari Kulim Bandar Baru yang memberi amaran akan berlaku kejutan hebat apabila tiba masa beliau meneran akan tahinya nanti. Samada tahinya itu lebih hebat `aura'nya dari tahi Bayan Baru, penggemar-penggemar tahi akan menentukan nanti.

Bagaimana pula nasib si tua pencacai wakil dari Bagan Serai pula? Mungkinkah tahi si tua ini lebih `power' dari tahi-tahi yang lain? Dengar cerita, si tua ini mengalami sedikit penyakit sembelit akibat ada orang buat sembahyang hajat padanya. Tetapi dia tidak kisah, janji dia boleh sertai pesta tahi itu untuk menunjukkan tahinya lebih bernilai di sisi penggemar tahi. Manalah tau tahi orang sembelit lebih hebat `aura'nya dari tahi yang lain.

Mudahkah untuk mencari tahi yang paling wangi? Jika wangi sekalipun tahi tetap tahi apatah lagi tahi anjing yang perlu disamak. Buat penggemar tahi berpestalah kamu untuk memilih tahi yang paling wangi itu. Bersoraklah kamu dengan slogan `Hidup Tahi' Dulu, Kini dan Selamanya. Pertahankan lah `Ketuanan Tahi' . Takkan tahi hilang di dunia.

1 ulasan:

  1. sayang sekali kepala-kepala tahi hasil keluaran katak-katak bertali leher akan hanyut bersama hujan yang turun dan terus ke longkang.

    lalu katak-katak ini pun turut sama hanyut bersama penggal terakhir mereka. dan kita tengok raja katak, apa misi dan isunya lepas hanyut pada pru 13 nanti.

    kalau tak bertempat nak lawan, hanya parlimen bawah tempurung kelapa masih ada ruang untuknya berbicara........

    buat katak kulim-bandar bharu, bayan baru dan lain-lain dah berapa lama kenal raja katak tu................

    BalasPadam