JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Ahad, 28 Mac 2010

MENGAPA MEREKA MASUK UMNO ? BARU AKU TAU....

Akulah raja!! raja apa? raja sesumpah....aku berani, hatta menyembah Muhyiddin...

Jawabnya mudah...saya kata mana ada orang masuk umno ikhlas berjuang...

Siapa kata...Ezam raja sesumpah yang kata...bukan saya yang kata..
Buktinya apa? Cuba anda tonton Video ini.



Zahid Md Arip mantan cucu Ghafar Baba pernah berpantun...

" Kapal layar belayar sudah...
Tertulis dalam lipatan sejarah...
umno dulu haram sudah...
umno kini haram jadah...

Maknanya Zahid, Ezam, Lokman Nor Adam, Roslan Kassim, Hanapiah Man, Ghani Haron, Nazmi, Sd Johari, Hamdan Taha termasuk yang terbaru Fairus semuanya haram jadah rupanya..bukan saya kata, tetapi Zahid Md Arip yang kata../chegubard.blogspot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan