JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Jumaat, 26 Mac 2010

EMAIL ADIK AKU PASAL APCO, BOLEH KITA KONGSI

Ok Skang Kita mula dulu dengan tuduhan PKR mengatakan Kerajaan Malaysia kini mohon penasihat dari Israel ... Anwar kata Kerajaan Malaysia mohon sebuah syarikat antarabangsa dari America Syarikat Untuk menjadi penasihat bagi Negara Malaysia. Antara yang terlibat dalam syarikat tersebut adalah dari Israel. Persoalan Kenapa perlu melantik syarikat tesebut .. Dah takder melayu ke kat Malaysia ni pandai ekonomi. ???

Kat bawah ni link dari website Apco ... awak baca sendiri ... website bukan PKR buat tapi APCO punya sendiri
1. http://www.apcoworldwide.com/content/News/press_releases2009/malaysia0809.aspx

Dua2 kat bawah ni adalah dua nama israel tersebut yang terlibat dalam APCO .. So, baca sendiri, dia Israel jenis mcm mana .. Apa jawatan dia dulu. Link ni bukan PKR yang reka, tapi ada dalam website APCO.
2. http://www.apcoworldwide.com/Content/News/press_releases2008/doron_bergerbest_eilon0908.aspx
3. http://www.apcoworldwide.com/Content/international_advisory_council/KeyStaff.aspx?ksid=e884bd0c-3d24-40dc-9308-5d67462e96fd&name=IRabinovich


Lagi Anwar kata One Malaysia pernah dibuat oleh Israel pada tahun 1999 dengan nama One Israel. Anwar belum tunjuk sebarang bukti lagi. Tapi cukup kalau kita mencari sendiri betul atau tidak wujudnya One Israel. So link kat bawah ni boleh dijadikan sandaran bahawa tuduhan anwar ada kebenarannya ... BUKAN CAKAP KOSONG !!!
1. http://en.wikipedia.org/wiki/One_Israel

Selama ni Anwar dituduh sebagai agend yahudi, agent kristian, agent cina, pemecah melayu ... Tapi MANA BUKTI ???
Otak budak2 PAKATAN Rakyat sokong sebab ada bukti ... Kalau BN ada bukti kukuh, esok gua isi borang UMNO/Melalui Email

[ Di atas tu email yang dihantar oleh adik bongsu aku kepada adik perempuan aku yang masih lagi was-was tentang perjuangan PR. Sebelum ni mereka asyik berdebat je pasal PKR dan Umno. Adoiii...dalam keluarga aku ni ada lagi sikit yang dok sokong Umno...Aku kasi adik bongsu aku jer tolong jawabkan.....Aku sibuk...hehehe...]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan