JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Khamis, 25 Mac 2010

MISI GAGAL DI PARLIMEN, MARILAH BERSUMPAH DAN CUBA PULA DI MAHKAMAH

MP Bayan Baru, Zahrain `The Dog Attack' ingin menyaman KM P.Pinang. Baca sini. Setelah berbuih mulut Zahrain menuduh orang itu orang ini dengan berbagai dakwaan mengarut, Zahrain ingin pula cuba nasib di mahkamah. Zahrain pun arif tentang sepak terajang mahkamah kat Malaysia ni.

Misi pertama Zahrain untuk buat kejutan di Parlimen ternyata gagal sama sekali. Tiada siapa yang terkejut dan jika terkejut pun kita cuma terkejut betapa tidak disangka begitu bodohnya MP Bayan Baru ini. Siapa yang terkejut dengan plan 16 September? Memang PR merancang plan tersebut untuk berada di Putrajaya. Tetapi apa beza plan kita dengan plan mereka yang diamalkan di Perak? Kisah menjual nama DYMM YDP Agung dan ATM, adalah nasi tambah untuk membuatkan kita berselera dengan cerita basi Zahrain.

Apa yang buat Zahrain kecewa sangat adalah misinya untuk memalukan DS Anwar khususnya gagal. Sebaliknya Zahrain sendiri dilempar taik oleh MP-MP dari Bn. Untuk menghilangkan rasa malunya yang teramat sangat, maka tumpuannya kini beralih untuk menggunakan gelanggang mahkamah pula. Diharapkan nanti di mahkamah jangan pula lebih besar taik yang dilemparkan ke wajahnya.

Misi Zahrain gagal. Misi YB Zul Kulim juga gagal kerana pendedahannya lebih banyak menimbulkan persoalan daripada pendeda sebenar. Persoalan siapakah yang kununnya mengupah YB Zul untuk buat akuan bersumpah tidak didedahkan. Siapa orang ketiga yang campurtangan di dalam kes Altantuya sehingga beliau menarik diri dari menjadi Peguam di dalam kes tersebut juga tidak didedah. Maka, misi YB Zul tergantung umpama roh si mati yang tidak membayar hutang.

Selepas ini, kita bakal mendengar apa pula pendedahan dari si tua pencacai pengangkut najis dari Bagan Serai pula. Apakah beliau juga akan berkata untuk bersumpah menjunjung Al-Quran sebagaimana raja katak dari Pasir Mas itu? Jika tidak tahu bagaimana untuk bersumpah, belajarlah dari Ezam sesumpah atau pun Saiful.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan