JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Ahad, 21 Mac 2010

Mengapa Zaharin tidak disaman?

Sunday, March 21, 2010

Oleh: shahil

"Assalaamualaikum dan salam hormat Dalam isu terkini dimana Zaharin mengatakan Anwar pernah mengesahkan bahawa 11 MP akan melompat ke PR dan ia telah diprkenankan DYMMYD Agung dan disokong oleh ATM.

Dan TPM Muhyidin Yasin dan beberapa orang yang lain segera membuat laporan polis untuk menyiasat Anwar. Jelas sekali sekali lagi ketidak adilan telah dilakukan.Bung Mokhtar dan YM Tengku Razali Hamzah telah menafikan mereka adalah antara 11 orang yang didakwa akan melompa itu. Jelas sekali Zaharin telah berdusta. Kalau dalam Islam, selepas ini semua statement Zaharin tidak boleh dipakai lagi kerana dalam Islam pendusta adalah gugur kesaksian dan segala pengakuannya.

Namun mengapa Zaharin tidak disaman? Pendustaan Zaharin terhadap Bung Mokhtar dan lebih-lebih lagi kerabat diraja Kelantan YM Tengku Razali. Mendustakan kerabat diraja Kelantan juga mempalitkan institusi diraja Kelantan. Alahai hinanya kerabat diraja Kelantan dipalitkan dengan pendustaan ini. Dahulu institusi diraja Kelantan cuba diaibkan oleh Anuar Musa dengan menabalkan raja lain di bawah sepohon pokok. Sekarang kerbatnya diaibkan dengan pendustaan yang kemudian dinafikan.Mengapa Zaharin tidak disaman kerana mendustakan MP UMNO? Mengapa? Apakah ada sesuatu disebaliknya? Apakah memang benar YM Tengku Razali dan Bung Mokhtar adalah antara 11 orang MP itu?

Nama YM Tengku Razali dan Bung Mokhtar, juga 9 yang lain telah diaibkan seperti nama Anwar sudah diaibkan dengan dakwaan DYMMYD Agung memperkenankan 11 MP itu melompat ke PR dan membentuk kerajaan baru. Anwar bakal disaman, bererti Anwar akan mengahadapi dua tudauhan aib. Pertama tuduhan liwat dan kedua bakal tuduhan ini. Zaharin bagaimana? Memberikan statement dusta mengapa tidak diheret ke mahkamah?Sekarang yang harus menyaman Zaharin juga ialah ATM. YM Tengku Razali dan Bung Mokhtar telah menafikannya. Maka Zaharinlah yang harus disaman oleh ATM kerana memburuk-burukkan nama ATM.

AstaghfiruLLah Malaysiaku...Bersih, cekap dan amanah...Malaysia boleh...Islam Hadhari...dan 1 Malaysia...Hanya kepada ALLah Taala kita berserah diri...Sesungguhnya Malaysia membenarkan bebas bersuara tetapi belum tentu bebas selepas bersuara.
Wassalam/Tranungkite

Tiada ulasan:

Catat Ulasan