JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Selasa, 16 Mac 2010

TAHNIAH YB KHALID YANG TELAH DEDAH PEKUNG YB ZUL

Seperti di duga, YB Zul membelit lagi. Kali ini beliau mempamirkan dirinya yang sebenar iaitu sebagai seorang yang bacul dan penakut. Baca di sini. Entah berapa kali YB Khalid mencadangkan agar YB Zul yang kununnya pejuang Islam ini untuk berdebat dengannya, tetapi seperti di duga YB Zul hanya berani bercakap seorang diri bagai orang gila. Berani bercakap di depan kamera TV dan di depan wartawan media haprak sahaja. Bila dipelawa bertarung berdepan, maka kecutlah dia.

Aku rasa tahap moral dia jauh lebih rendah dari YB Shabery Cheek yang berani juga berdepan dengan DS Anwar berdebat secara terbuka `live' di TV pula tu. Biar pun Shabery Cheek `hilang angin' serta berbuih mulutnya untuk menjawab hujah DS Anwar, setidak-tidaknya kita sedikit hormat di atas keberanian beliau jika dibandingkan dengan pemimpin-pemimpin Umno yang lain tu. Ini berlainan sekali dengan YB Zul, walaupun kebiasaannya sebagai seorang peguam atau Lawyer kalau pun tidak `loyar buruk', mestilah berani atau dilihat berani.

Tahniah buat YB Khalid yang telah mendedahkan pekung YB Zul. Kalau dah dia takut untuk berdepan dengan mu secara hujah, biar je lah dia merapu sorang-sorang depan TV 3 selepas ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan