JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Jumaat, 9 April 2010

ALHUSSEYN, ITU BUKAN BLOGGER BANGANG, TAPI 1 BANGANG DAN 1 APCO DAA....

Jumaat, April 09, 2010

Para blogger pro UMNO sanggup mengada-adakan cerita dengan membuat tohmahan dan fitnah tanpa mengemukakan hujjah.Memang tidak ada rasa untuk bertanggungjawah.Jauh sekali mempunyai etika.

Saya ingin membongkar kepalsuan yang dipaparkan oleh salah seorang blogger Umno yang cuba memfitnah yang kononnya Nizar telah dihalang masuk sebuah perkampongan Melayu di Jalan Kebun,Klang.Lihat di bawah ini :


Kemudian dia ceritalah tentang latar belakang penduduk kampong ini yang begitu kuat semangat perpaduannya :

Punyalah bangang, dia telah menonjolkan sikap sebenar spesis Umnonya yang rasis yang sama sekali berbeza dengan laungan 1Malaysia Najib. Blogger bangang ini cuba menggambarkan 'sikap perpaduan' yang jumud dan sempit. Dia ni tentu tidak setuju MIC bertanding di Hulu Selangor yang majoritinya orang Melayu.Eloklah di isytiharkan dirinya jadi calon di situ macam seorang lagi yang bangang di sini

Malah sifat bangangnya itu sangat menonjol bila dia kata "Yang tiada kedai ekor, rumah urut, kelab malam dan yang sewaktu dengannya." Alamak tuan....ini Malaysia , negara semua boleh! Bersepah-sepah kedai ekor , rumah urut , kelab malam ada.Kalau tidak ada dalam kampong, pasti ada dipinggir kampong...selagi Umno yang memerintah selagi itulah maksiat dan kemungkaran tersebut akan terus berleluasa.

Kemudian mulalah dia membuat fitnah mengenai DS Nizar :

Jika benar " puluhan banner tersebut digantung di sekeliling kampung" sebagaimana yang didakwa oleh blogger yang bangang ini,sila tunjukan gambar berkaitan.Buat apa hanya memaparkan gambar yang tiada kaitan dengan dakwaan yang diada-akan itu? Bersusah payah dari Puchong pergi ke kampong tersebut hanya untuk ambil gambar tanpa menemui penduduk terlibat untuk mendapatkan cerita yang sebenarnya. Tanyalah tuan rumah yang terlibat itu samada benar dia dapat 'sedikit not' macam kau tohmahkan itu. Kau tidak jumpa dia . Ini bangang namanya.

Tetapi bagaimana para pengunjungnya turut percaya dan menelan terus bulat-bulat.Nak buat macam mana? Sudah adat spesis yang sama - spesis Umno Bangang! Korang tengoklah diruangan komen artikel tersebut!


Fulamak! kena 'menghadap J/Kuasa Tatertib,Hak dan Kebebasan Kampung' ...bunyi macam Jawatankuasa Dewan Rakyat...bila masa pula ada jawatankuasa macam itu...alahai... ada pula 300 orang buat sekatan jalan raya di pintu masuk utama kampong? Itu dah demo namanya!

Ha! ha! DS Nizar boleh lepas pula! Ini yang lucunya. Macam cerita dua enjin jet yang terlepas keluar negeri... Ha! ha! Blogger ni buat kelakar bodoh betul! Tengoklah kat bawah nih! Saya telah menghubungi saudara Amran petang tadi yang telah menafikan berita yang ditulis blogger tersebut.

Rupa-rupanya blogger ini cuba nak 'justify' kejadian yang pernah menimpa Zambry bilamana seorang penyokong DS Nizar menghalang pemandu Zambry meletak kenderaannya di tanahnya, semasa lanun itu melawat mangsa ribut di Lumut tahun lepas. Korang pergilah jengok sendiri blog bangang itu di sini . Korang jangan tertelan taik dia tuh sudahlah! / end

1 ulasan:

  1. tak bagi cina meniaga di kampung bukan perpaduan namanya. itu rasis...

    ada ke kampung macam tu?

    kalau melayu buat semua dari cuci kereta sampai jual kasut bata hebat jugak tu.

    BalasPadam