JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Khamis, 22 April 2010

EZAM, TIDAK LAKU DALAM CERAMAH KINI PILIH PARLIMEN PULA

Wednesday, April 21, 2010

Ezam serah bukti kaitkan Anwar dengan Yahudi, esok
Apr 21, 10


Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan, Ezam Mohd. Nor berkata, beliau telah mengumpulkan segala bukti mengenai dakwaan kaitan penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan pemimpin-pemimpin Yahudi.

Katanya, “dossier” (maklumat) itu akan diserahkan kepada anggota-anggota Parlimen esok.

"Anwar duduk di Foundation for the Future untuk kepentingan Israel dan Yahudi. Saya cabar Datuk Seri Anwar untuk jawab ini,” katanya pada sidang akhbar di Hulu Selangor hari ini.

Ezam berkata, beliau sanggup menjadi saksi di mahkamah atau mana-mana peringkat jawatankuasa parlimen berhubung perkara itu.

- Bernama

Blogger Said:

Raja sesumpah seperti biasa. Ada saja pilihanraya beliau mesti muncul dengan sumpah, cabaran dan bukti-bukti basi yang murahan itu. Apabila semua usaha beliau mendedahkan kununnya salah laku DS Anwar di dalam ceramah-ceramahnya tidak mendapat sambutan dan diperlekehkan, kini raja sesumpah beralih pula ke Parlimen. Mungkin selepas ini beliau akan bawa pula isu basinya itu ke persidangan PBB pula. Asalkan beliau dilihat `hero' dan pengampu serta pencacai Nombor Wahid kepada Najib. Raja sesumpah ini tidak akan puas hati selagi rakyat menyanjung perjuangan DS Anwar kerana hajatnya untuk melihat DS Anwar dan PKR lumpuh setelah beliau keluar dari parti KeADILan tidak tercapai. Dendam kesumat beliau tidak akan tamat selagi hayat dikandung badan. Mana isu rasuah dan perjuangan asas Melayu yang kununnya menjadi sebab utama beliau menyertai Umno? Semuanya itu hilang kerana bak kata beliau sendiri " Siapakah Yang Masuk Umno Itu Ikhlas? "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan