JOM MASUK AHLI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DENGARKAN KOBAT FM ONLINE

Ahad, 30 Januari 2011

PKR LEMBAB UNTUK TENDANG `KATAK HITAM' INI

Oleh: WFAUZDIN NS

AKHIRNYA `katak hitam' pun melompat keluar. PKR nampaknya terlalu lembab untuk menendang keluar `katak hitam' ini sehinggakan terpaksa sang katak melompat sendiri. Tepat sekali masa yang dipilih oleh `katak hitam' ini iaitu mengumumkan keluar dari PKR beberapa jam sahaja rakyat Dun Tenang akan mengundi. Apa ertinya?

Ertinya, `katak hitam' ini berusaha untuk menentukan agar calon PAS tewas di Dun Tenang. Maka, media hari ini terutamanya TV menyiarkan berita `sang katak hitam' yang keluar dari PKR atas alasan tidak percaya lagi kepada Anwar dan Azmin. Itu sahaja. Masakan beliau mahu cerita tentang beliau tidak dipilih sebagai Naib Presiden PKR yang dilantik, sebaliknya N.Surendran yang dipilih.

Di dalamj Twitternya, `katak hitam' ini menyebut, " Selamat Pagi kepada semua Rakyat Malaysia. Saya dengan ini letak semua jawatan dalam Parti PKR Dan teruskan kerja saya melalui NGO Baru."

Cuba kita semak semula, siapakah yang menjadi `katak' yang berani mengosongkan kerusi mereka? Semuanya sekadar keluar parti dan lepaskan jawatan di dalam parti kemudian sebut tidak lagi percaya kepada pimpinan parti. Siapa berani kosongkan kerusi mereka untuk lihat samada mereka punyai pengaruh atau tidak? Semuanya bacul dan mahu makan gaji dan elaun `haram' sebagai Wakil Rakyat.

`Katak Hitam' ini pernah berjanji tidak akan keluar dari PKR kerana beliau masih yakin dengan PKR cuma tidak yakin dengan Anwar dan Azmin. Tetapi hari ini, `lidah yang makan biawak' ini bercakap macam `lidah biawak' juga. Beliau tahu beberapa jam lagi Dun Tenang akan mengundi, maka inilah saatnya untuk berbakti kepada Umno. Maka, jelas agenda `katak hitam' ini. Cuma, saya kesal PKR terlalu lembab untuk tendang `katak hitam' ini./wfauzdin.blogspot.com

1 ulasan:

  1. bersiap sedia untuk pru 13. pkr sangat ketinggalan dari segi turun padang, daftar pemilih dan sebagainya...jangan lagi bangga dengan kehadiran orang ramai dalam ceramah kerana yang hadir disitu adalah orang2 luar yang dah memang sehati sejiwa untuk mengundi pr tapi pengundi asal ditempat tersebut yang harus dipastikan kehadiran dorang dan undi dorang kepada pr..orang bandar n golongan intelektual memang dah tau umno n bn haprak....ada terdengar cerita yang mengatakan mp pkr yang ramai keluar semuanya gila jawatan n pangkat so anwar bagi amaran kalau nak semua tue join umno so keluarlah jibraun-jibraun yang sangat mangkak di sisi rakyat..dorang tau kalau letak jawatan n kosngkan kerusi kompem satu undipun dorang xkan dapat lagi sebab dah mengkhianati rakyat...pr harus peka dengan segala isu skg..jangan pandang leweh pada isu kecil kerana isu kecillah boleh merebak dan membakar sehingga kita tewas pada dakyah2 haprak dorang...pr harus peka pada blogger2 umno yang semakin kuat menabur fitnah atau membuat lakaran yang menghina ulama dan pemimpin pr...semua pihak dalam pr harus sedar yang dunia cyber skg sudah dikuasai oleh anasir fitnah dari blogger2 umno...jangan duduk diam lagi pemimpin pr..serang bn n umno dengan fakta2 yang jelas, mantap dan meyakinkan untuk humbankan dorang dari putrajaya..anak2 muda semakin yakin dengan pr tapi bila dah dapat tawan beberapa negeri jangan berubah laku lebih teruk dari umno. jangan menyombong xtentu pasal. jangan dan jangan untuk kesejahteraan pr..kami sayangkan pr dan kami mahu pr yang memerintah..pluang dah ade depan mata jangan dilepaskan..tolonglah pimpinan pr..rasai denyut nadi rakyat yang sebenarnya...rakyat m'sia sebenarnya sangat2 mengharapkan pr tapi mereka kurang yakin sebab isu2 remeh pr yang xmampu diselesaikan dengan bijaksana..jika pr bersatu dalam semua isu dan bijak menangani semuanya maka tiada alasan lagi bn n umno berambus dari putrajaya......

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini